ניהול רשתות חברתיות

התיישבת על הספה, הוצאת את הטלפון ונכנסת לפייסבוק.

כמה מהפוסטים שראית אשכרה גרמו לך לעצור את הגלילה ולקרוא אותם?

טווח הקשב בימינו הוא לא ארוך במיוחד ויש משהו שחשוב לדעת – תפיסת תשומת הלב היא קריטית ביותר!

שמת לב איך עשיתי את זה כאן?

הבאתי בפנייך סיטואציה שחווית כמה פעמים בזמן האחרון וקל לך להתחבר אליה.

זה מה שצריך לעשות בפוסטים, לעצור את הגלילה ולספק ערך.

את הלקוחות לא מעניין המוצר שלך, מעניין אותם מה הם מרוויחים ממנו, איזו בעיה הוא פותר להם.

זה מה שאני מתמחה בו – לעצור את הגלילה ולספק ללקוחות את מה שהם מחפשים.

כתיבת פוסטים מוצלחים היא לא רק עניין של טכניקה, אלא גם של כימיה.

רוצה לצאת למסע משותף?

פוסטים שעצרו את הגלילה

רוצה לצאת למסע משותף?